Posts

Showing posts from August, 2012

Raya 2012

Image
memandangkan perut aku tengah kekenyangan melantak segala juadah jamuan raya ukm kat dectar pagi tadi, mood nak menyelesaikan tugas pon tergendala sekejap gara-gara mencekik lemang kemain banyak sampai otak hilang fokus.
baru jamuan peringkat ukm, khamis ni jamuan peringkat fakulti pulak, minggu depan jamuan pejabat dekan. macam mana nak mengembalikan berat badan asal cmni?? senak perut -__- lepas dah beranak nanti pon kena pakai seluar maternity agaknya!
disebabkan malas nak buat kerja. aku upload la gamba raya hari tu. ingat nak kumpul dulu gambar dari satu syawal sampai ke doplohsembilan syawal. yela, aku kan puasa penuh doploh sembilan hari, haruslah raya pon sambut doplohsembilan hari ;p tapi, tak payah nak melampau sangat la kan.
ni jela gambar yang telah ditapis oleh lembaga penapisan dan disenaraikan untuk tontonan umum.  




cakkk!! kita pon ada baju raya tau..



amsyar malu-malu ;p gambar amsyar paling senang nak ambik sebab dia suka senyum. agaknya kak ngah aku masa pregnant du…

Iftar - Chop and Steak

Image
gigih upload gambar je sebab malas nak menaip dah ;)