Posts

Showing posts from February, 2012

Didie Kawen

Image
yeayy..akhirnya hari ni tak lupa untuk bawak memori kad. syabas bete, syabas! hari ni ofis kosong memandangkan semua dah berangkat ke cherating untuk ber'family day' pukul sepuloh tadi. apsal aku tak pegi?? mula-mula memang nak pegi tapi tiba-tiba dapat jemputan kawen dari kawan suami, tarikh clash dengan family day -.- bulan ni memang tiap-tiap minggu penuh dengan kenduri kawen, bulan depan pulak ada family gathering dekat tangkak.
baiklah mari mulakan entry kenduri kawen kawan baik aku, diana shazreen atau gelaran manja beliau didie. nama sedap kemain, tak paham aku kenapa singkatan didie tu jugak jadi pilihan beliau -.- actly majlis nikah didie hari jumaat, so suami ajak aku ambik halfday hari tu. tengah hari aku terus berambus balik ke kl tunggu suami selesai solat jumaat kat masjid wilayah. lepas solat jumaat balik rumah mak mertua kejap sebab suami nak letak motor beliau kat sana. dalam pukul pat baru la kami yang comel bertolak ke kuantan. kitorang memang dah bajet-baj…